14°C نیمه ابری
اوقات شرعی
 
       
      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 341
        کد: 145773
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۶/۱۱/۱۶

        گزارش چکیده طرح های آماری وضعیت شاخص های نظرسنجی برنامه عملیاتی 97-93

        گزارش حاضر شامل چکیده 32 طرح نظرسنجی سال 95 مربوط به ارزیابی شاخص های برنامه عملیاتی 93-97 می باشد
        گزارش چکیده طرح های آماری وضعیت شاخص های نظرسنجی برنامه عملیاتی 97-93

         

        گزارش حاضر شامل چکیده 32 طرح نظرسنجی سال 95 مربوط به ارزیابی شاخص های برنامه عملیاتی 93-97 می باشد. عناوین طرح ها شامل:

        1.        میزان آگاهی ذینفعان از مسائل و امور شهرداری

        2.        میزان آگاهی شهرداری از امور و مسائل ذینفعان

        3.        نگرش نسبت به دینی و معنوی بودن فضاهای شهری

        4.        میزان رضایت شهروندان از فرهنگسراها

        5.        میزان رضایت شهروندان از قرائتخانه

        6.        میزان جذابیت فضاسازی‌های هنری

        7.        آگاهی شهروندان از پدیده تکدی گری و خدمات و زیرساخت خانه سبز

        8.        سهم ورزش همگانی در اوقات فراغت

        9.        میزان رضایت شهروندان از زیرساخت‌های تربیت‌بدنی همگانی

        10.    میزان رضایت شهروندان از فعالیت‌های ورزشی شهرداری

        11.    نگرش زائرین و گردشگران به وضعیت فرهنگ میزبانی

        12.    میزان رضایت زائرین و گردشگران از زیرساخت های زیارتی و گردشگری

        13.    میزان رضایت زائرین و گردشگران از خدمات شهرداری ویژه زائرین و گردشگران

        14.    میزان جذابیت و استقبال شهروندان از فضای سبز شهری

        15.    میزان رضایت مراجعین از تأسیسات بهداشت عمومی(سرویس های بهداشتی و آبخوری ها)

        16.    میزان رضایت شهروندان از خدمات بهداشت عمومی(رفت و روب)

        17.    میزان رضایت شهروندان از خدمات و کیفیت و قیمت محصولات فروشگاه ها و بازارهای میوه و تره بار شهرما

        18.    سطح رضایت بازماندگان متوفیان از خدمات آرامستان‌ها

        19.    سطح رضایت زائرین اهل قبور از خدمات آرامستان‌ها

        20.    سنجش سطح آگاهی شهروندان شهر مشهد از اصول ایمنی

        21.    میزان مطلوبیت و رضایت شهروندان از حمل و نقل ناوگان تاکسیرانی

        22.    میزان مطلوبیت و رضایت شهروندان از حمل و نقل ریلی شهری

        23.    میزان رضایتمندی ذینفعان از خدمات پایانه‌های برون شهری

        24.    رضایتمندی شهروندان از حمل و نقل اتوبوسرانی و مینی بوسرانی

        25.    میزان رضایت شهروندان از کیفیت محیط کالبدی شهری

        26.    میزان رضایت کارکنان از خدمات اداری و پشتیبانی

        27.    میزان رضایت کارکنان از خدمات رفاهی

        28.    میزان رضایت کارکنان از خدمات نقلیه

        29.    میزان رضایت پرسنل از خدمات عمومی

        30.    میزان بهره‌گیری از آمار در برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری

        31.    میزان رضایت کاربران از سرویس‌های هوشمند (شهروندان)

        32.    میزان رضایت کاربران از سرویس‌های هوشمند (کاربران)

         

        بازدید کننده و پژوهشگر محترم درصورت نیاز به متن گزارش لطفا با مدیریت آمار، تحلیل و ارزیابی عملکرد به آدرس مشهد - بلوار معلم - نبش معلم یک - ساختمان السیت - طبقه اول مکاتبه فرمائید

         

        تعداد بازدید: 341
        ارزیابی
        امتیاز کسب شده در ارزیابی:
        ارزیابی این مورد:
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر