13°C آفتابی
اوقات شرعی
  • جمعه،08 اردیبهشت 1396
  • ورود
 
       
      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 618
        کد: 99606
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۵/۰۳/۲۲

        آغاز طرح نظرسنجی "میزان رضایت شهروندان از خدمات و زیرساخت‌های اجتماعی و سلامت" با حضور کارشناسان گروه تحلیل و مجری طرح برگزار گردید.

        جلسه افتتاحیه طرح نظرسنجی "میزان رضایت شهروندان از خدمات و زیرساخت‌های اجتماعی و سلامت" در تاریخ 13/03/95 با حضور خانم افراسیابی سرپرست گروه تحلیل و پردازش‌های آماری مدیریت آمار، تحلیل و ارزیابی عملکرد و آقای دکتر ارمز به عنوان مجری طرح در محل مدیریت آمار، تحلیل و ارزیابی عملکرد برگزار گردید.
        آغاز طرح نظرسنجی "میزان رضایت شهروندان از خدمات و زیرساخت‌های اجتماعی و سلامت" با حضور کارشناسان گروه تحلیل و مجری طرح برگزار گردید.
        این طرح که از جمله سلسله طرح‌های نظرسنجی شاخص‌های برنامه عملیاتی 97-93 می‌باشد در راستای هدف پیدا کردن بسترهای مناسب و در دسترس تعاملات اجتماعی از طریق برون‌سپاری و استقرار نظام آراستگی سازمانی تعیین شده است. جامعه آماری این طرح شهروندان شهر مشهد می‌باشند و شیوه جمع آوری داده‌ها به روش الکترونیکی و با حجم نمونه 400 عدد است. طی این طرح موضوعاتی چون میزان مراجعه متکدیان به شهروندان، دلایل وجود پدیده تکدی گری، میزان آگاهی شهروندان از پدیده تکدی گری، راه های مقابله با این پدیده و آگاهی شهروندان نسبت به شرح وظایف و عملکرد خانه سبز به عنوان مؤلفه‌های اصلی در قالب سؤالات پرسشنامه مورد توجه قرار گرفته است.
        تعداد بازدید: 618
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        0 1
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر