0°C اکثرا آفتابی
اوقات شرعی
  • سه شنبه،10 اسفند 1395
  • ورود
 
       
      •  
        منبع خبر :
        تعداد بازدید: 341
        کد: 98827
        تاریخ انتشار:
        ۱۳۹۵/۰۳/۱۰

        آغاز طرح نظرسنجی "میزان رضایت شهروندان از خدمات و کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار و بازارهای ارزاق عمومی"

        جلسه افتتاحیه طرح نظرسنجی"میزان رضایت شهروندان از خدمات و کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار و بازارهای ارزاق عمومی" در تاریخ 95/03/09 با حضور خانم افراسیابی سرپرست گروه تحلیل و پردازش‌های آماری مدیریت آمار، تحلیل و ارزیابی عملکرد؛ آقای نجف پور رئیس اداره برنامه ریزی و توسعه سازمان میادین میوه و تره و بار و ساماندهی مشاغل شهری به عنوان نماینده حوزه تخصصی و خانم احمدی به عنوان مجری طرح در مدیریت آمار برگزار گردید.
        آغاز طرح نظرسنجی "میزان رضایت شهروندان از خدمات و کیفیت و قیمت محصولات ارائه شده در میادین میوه و تره بار و بازارهای ارزاق عمومی"
        این طرح که از جمله سلسله طرح‌های نظرسنجی شاخص‌های برنامه عملیاتی 97-93 می‌باشد که با هدف ارائه ارزاق عمومی مناسب (ارزان و باکیفیت) و در دسترس تعیین شده است. جامعه آماری این طرح شهروندان شهر مشهد می‌باشند و شیوه جمع آوری داده‌ها به روش الکترونیکی و با حجم نمونه 400 عدد است. طی این طرح موضوعاتی چون میزان دسترسی بازارها، کیفیت خدمات ارائه شده به شهروندان، میزان خرید شهروندان از بازارهای شهرداری و آگاهی شهروندان از خدماتی که در این بازارها ارائه می شود به عنوان مؤلفه‌های اصلی در قالب سؤالات پرسشنامه مورد توجه قرار گرفته است.
        تعداد بازدید: 341
        ارزیابی
        ارزیابی این مورد:
        نام:
        پست الکترونیک:
        شرح نظر:
         
        0 0
        آیا این مطلب را می پسندید؟ بله خیر